Sprawienie, że Twoja strona internetowa będzie działała, jest jedną z najważniejszych rzeczy, które możesz zrobić, aby była jak najbardziej efektywna. To samo dotyczy bloga o nieruchomościach. Podejmowanie działań oznacza po prostu upewnienie się, że witryna lub blog użytkownika zawiera elementy, które zachęcają i zachęcają użytkowników do wykonania określonego działania. Przykładami takich działań mogą być:

– Wypełnienie formularza kontaktowego
– Zapisywanie się do newslettera lub raportów rynkowych
– Wysyłanie wiadomości e-mail lub dzwonienie do ciebie

Chociaż Twój blog jest zazwyczaj bardziej pasywnym narzędziem marketingowym, możesz go nadal używać do skutecznego generowania potencjalnych klientów i pozyskiwania nowych firm z Internetu.

Ze względu na wspaniałą odpowiedź, jaką otrzymaliśmy z jednego z naszych ostatnich wpisów na temat wezwań do działania w sprawie nieruchomości, zdecydowaliśmy, że równie dobrze będzie nam zaoferować wgląd w wezwania do działania dotyczące blogów dotyczących nieruchomości.

Blogi dotyczące nieruchomości to fantastyczny sposób na generowanie większej ekspozycji, autorytetu, a tym samym prowadzi do prowadzenia działalności związanej z nieruchomościami z Internetu. Jeśli nie masz jeszcze bloga, zapoznaj się z naszym postem na stronie Jak skonfigurować blog o nieruchomościach. Po skonfigurowaniu bloga i przygotowaniu do pracy odnieś ten post, aby dowiedzieć się, jak najlepiej wykorzystać nową witrynę blogu.
Tworzenie własnego bloga Real Estate Actionable

Podobnie jak strona internetowa, twój blog na temat nieruchomości powinien zawierać wyraźne wezwania do działania, aby zachęcić do uczestnictwa, ciągłego czytelnictwa, skierowań i wielokrotnych wizyt. Te rzeczy są trudne do osiągnięcia, jeśli nie angażujesz swoich czytelników w swoje treści. Jeśli chcesz, aby Twój blog był po prostu witryną z wiadomościami, którą ludzie właśnie czytają, to ta informacja nie jest dla Ciebie. Jeśli jednak chcesz, aby Twój blog przyciągał i utrzymywał lojalnych czytelników, musisz włączyć do swoich postów i blogów wezwania do działania.
Essential Blog Layout wzywa do działania

Projekt Twojego bloga jest tak samo ważny jak projekt Twojej witryny. Mówiąc najprościej, jeśli Twój projekt jest słaby, najprawdopodobniej stracisz kilku odwiedzających, jeśli nie wielu. Poświęć dodatkowy czas i / lub pieniądze, aby upewnić się, że Twój blog wygląda i działa świetnie.

Myśląc o projekcie bloga, warto pomyśleć także o wezwaniach do działania na potrzeby projektu bloga. Zadaj sobie następujące pytanie:

Co chcę, aby moi goście robili na swoim blogu?

Niektóre typowe wezwania do działania w ramach Blogu nieruchomości to:

Subskrybuj nasz RSS
Otrzymuj e-maile z aktualizacjami naszych najnowszych postów na blogu
Śledź nas na [Twitterze, Facebooku, YouTube, LinkedIn itp.] Szukaj domów
Zadać pytanie

Te wezwania do działania działają dobrze, zarówno jako elementy graficzne spoza twoich blogów, a także wzmocnione w ramach aktualnych wpisów na blogu. Oto kilka świetnych przykładów witryn z blogami na temat nieruchomości, które wykorzystują te wspólne wezwania do działania:

Przykład 1

Blog z zakresu marketingu nieruchomościami (bezwstydny self-plug)

Wezwania do działania: śledź nas na Twitterze, zasubskrybuj nasz kanał RSS, odbierz nasze aktualizacje e-mailem

Przykład 2

Facet z Phoenix Real Estate

Wezwania do działania: wyszukaj domy, zapytaj brokera

Przykład 3

Blog Świętego Pawła

Wezwania do działania: poszukiwanie domów, pytania? Zapytaj mnie, co wiem
Essential Blog Post wzywa do działania

Doskonałym sposobem na zmaksymalizowanie bloga i jego zawartości jest umieszczanie wezwań do działania w swoich aktualnych blogach. Te wezwania do działania mogą pojawić się na początku, końcu, a nawet w treści postów. Gdy są stosowane ze smakiem, te wezwania do działania mogą sprawić, że blog stanie się rakieta.

Zastanawiając się, jak włączyć wezwania do działania w swoich postach na blogu, zadaj sobie to pytanie:

Czego chcę, aby czytelnicy bloga robili przed, w trakcie i po przeczytaniu moich postów?

Niektóre z typowych postów na blogu na temat reklam nieruchomości to:

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na ten temat
Zostaw komentarz
Zadać pytanie
Wyświetl powiązane posty O tym temacie
Udostępnij ten post znajomemu

Te wspólne wezwania do działania są bardzo pasywne, ale mogą w sposób gustowny zachęcać czytelników do udziału w Twoim blogu lub wracać po więcej. Oto kilka dobrych przykładów blogów na temat nieruchomości, które używają wezwań do działania w swoich postach:

Przykład 1

Blog na temat marketingu nieruchomości (inna bezwstydna wtyczka)

Post: Real Estate Calls to Action

Miejsce wezwania do działania: początek postu

Wezwanie do działania: „Bądź jednym z pierwszych 10 czytelników, którzy skomentują ten post i otrzymają BEZPŁATNĄ analizę strony z zespołu zajmującego się marketingiem nieruchomości!”

Przykład 2

Ograniczony

Post: Weekend Open House Roundup

Call to Action Location: Body of Post

Wezwanie do działania: „Wymień dziś swoją nieruchomość, a my dostaniemy cię w przyszłym tygodniu!”

Przykład 3

Zillow

Post: Home Affordable Report Card i dodatkowe modyfikacje

Miejsce wezwania do działania: koniec postu

Wezwanie do działania: „Jeśli ty lub ktoś, kogo znasz, osiągnął sukces, daj nam znać, chcielibyśmy usłyszeć twoją historię!”

Blog nieruchomości wzywa do działania Przykłady

Jeśli powyższe przykłady niewiele dla Ciebie zrobiły, możesz użyć poniższych wezwań do działania poniżej, które wykorzystamy do zamknięcia tego posta na blogu.

Czy masz lepsze wezwanie do działania? Daj nam znać, co to jest, a przedstawimy Cię na naszym blogu

Czy podobał Ci się ten post? Zrób zakładkę do przyszłego użytku

Znasz kogoś, kto może skorzystać z tych informacji? Udostępnij ten wpis za pomocą jednego z poniższych przycisków mediów społecznościowych LUB wyślij do niego e-mailem.

Nie zgadzasz się z tym, co napisaliśmy? Zostaw komentarz i daj nam znać, co masz na myśli.

Uważasz, że Twój blog powinien być wymieniony jako jeden z przykładów? Prześlij nam swój adres URL bloga i powód, dla którego powinieneś wziąć udział.

Powodzenia w blogowaniu. Jak zawsze, daj nam znać, jeśli jest coś, co możemy zrobić, aby ulepszyć Twój blog lub stronę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *