Czy Twoja witryna jest przydatnym źródłem informacji o społeczności w obszarach, które obsługujesz?

O ile nie możesz pokazać, że przyszli nabywcy domów przybywają, pozostając i pytając o strony informacyjne Twojej społeczności, to najprawdopodobniej twoja odpowiedź na to pytanie brzmi „Nie”.

Chcemy Ci w tym pomóc, tym bardziej, że te strony są tak ważne dla sukcesu Twojej witryny – zarówno dla SEO, jak i dla potencjalnych klientów.

W tym artykule wyjaśnimy, dlaczego te strony są ważne, przejrzyj kilka dobrych i złych stron informacyjnych społeczności, a następnie podaj konkretne wskazówki, w jaki sposób możesz mieć jedną z najbardziej skutecznych witryn z prawdziwymi stronami z informacjami o społeczności.

Czy ktoś już przegląda strony z informacjami społecznościowymi?

Pierwsza odpowiedź to …

Powinieneś już wiedzieć.

Innymi słowy, jeśli nie śledzisz analityki internetowej nieruchomości, aby śledzić strony, które przyciągają i przechwytują odwiedzających, musisz najpierw zacząć od tego.

Zakładając, że masz zainstalowany Google Analytics w swojej witrynie, po prostu wejdź do swoich raportów treści, aby zobaczyć, które strony są najbardziej skuteczne.

Oto kroki:
ZACHOWANIE> ZAWARTOŚĆ STRONY> WSZYSTKIE STRONY lub STRONY LĄDOWE

WSKAZÓWKA: Sortuj kolumny według współczynnika konwersji i średniego czasu sesji. Te dane pozwolą Ci zorientować się, które strony przyciągają uwagę użytkowników, a jeszcze lepiej sprawiają, że pytają o nie.

Inną odpowiedzią na nasze oryginalne pytanie „czy odwiedzający przeglądają lub dbają o te strony?” Jest ABSOLUTNIE.

W rzeczywistości na dziesiątkach tysięcy przeglądanych przez nas witryn dotyczących nieruchomości odkryliśmy, że strony z informacjami o społeczności są stale w pierwszej dziesiątce (zazwyczaj tuż za stroną główną, stronami wyszukiwania i szczegółów nieruchomości MLS). następujące kategorie:

Większość sesji (również odwiedzający)
Najwyższy średni czas na sesję
Najbardziej skuteczny w prowadzeniu do konwersji

Jeśli uważasz, że trudno w to uwierzyć, musisz pomyśleć o typowym sposobie przeglądania nabywcy domu (lub sprzedawcy) za pomocą strony internetowej nieruchomości. Zwykle wygląda to tak …
Jak goście korzystają z większości stron internetowych dotyczących nieruchomości

Dostają się na stronę internetową z organicznego lub płatnego wyniku wyszukiwania (zwykle lądującego na stronie głównej).
Stamtąd chcą zobaczyć nieruchomości, ponieważ jest to zazwyczaj rzecz, która przyniosła je tam na pierwszym miejscu.
Jeśli nie przejdą bezpośrednio do WŁAŚCIWYCH WŁAŚCIWOŚCI, to zazwyczaj przeprowadzają własne wyszukiwanie przy użyciu dowolnego narzędzia wyszukiwania MLS (miejmy nadzieję, że jest to coś dobrego, ponieważ zwykle będzie to najskuteczniejsze narzędzie do generowania leadów).
Jeśli nie nawrócą się po obejrzeniu niektórych nieruchomości, prawdopodobnie odejdą i wrócą później (lub w ogóle nie) lub przeprowadzą dalsze badania, potwierdzając, że specjalizujesz się w społecznościach, którymi są najbardziej zainteresowani. Właśnie tam te strony informacyjne społeczności odgrywają swoją rolę.
Tylko wtedy, gdy strony informacyjne Twojej społeczności mają charakter informacyjny, interesujący i dobrze przygotowany, odwiedzający zdecydują się z Tobą skontaktować. A jeśli strony informacyjne Twojej społeczności są słabe lub nieistniejące, prawdopodobnie utraciłeś tego gościa na dobre.

WSKAZÓWKA: Czy zauważyłeś, że strona ABOUT nie pojawiła się w tych początkowych krokach? W przeciwieństwie do tego, co wielu Realtors myśli, perspektywy nie dbają o ciebie … przynajmniej jeszcze nie. Innymi słowy, nie twórz strony internetowej o Tobie. Postaraj się pomóc przyszłym nabywcom i sprzedawcom domu. Zaczyna się od przydatnych treści, łatwego w użyciu narzędzia wyszukiwania i przyjaznej witryny. Twoja twarz nie powinna być najbardziej widoczna, chyba że jesteś już rozpoznawalną marką (np. Barbara Corcoran), która nosi władzę.
Recenzje dobrych i złych stron społecznościowych

Jak wspomniano, dokonaliśmy przeglądu i pracowaliśmy na dziesiątkach tysięcy stron internetowych dotyczących nieruchomości. Jedna rzecz pozostaje niezmienna … .no strona jest idealna, nigdy nie będzie.

Z tego powodu chcemy mieć pewność, że poprzedzimy następujące recenzje stwierdzeniem, że nie próbujemy krytykować żadnej z tych stron.

Zamiast tego po prostu używamy ich jako przykładów, aby pomóc Realtors, którzy dbają o wydajność swoich stron internetowych, aby poprawić je tak skutecznie i skutecznie, jak to możliwe.

Dobry czy zły, nie celowo wzywamy nikogo. Mam nadzieję, że jest to zrozumiałe i dziękujemy za umożliwienie nam korzystania z witryny w celu pomocy innym w ulepszaniu ich i, miejmy nadzieję, w swoim własnym.

Odkładając na bok formalności, rzućmy okiem na kilka przykładów „złych” i „dobrych” stron informacyjnych społeczności.
Przykłady „Złych” stron informacyjnych społeczności

(kliknij poniższe miniatury, aby zobaczyć pełną wersję każdego z przykładów)

Jeśli uważasz, że te przykłady nie są „złe”, oto lista podobieństw, które kwalifikują ich do naszej „złej” listy:

Nie ma żadnej użytecznej, skutecznej treści
Brak odpowiednich właściwości dla odwiedzających
Brak silnych wezwań do działania
Słaba, leniwa implementacja (przykład 2 przy użyciu wbudowanej witryny)
Nieefektywna overkill kopii i linków

Przykłady „dobrych” stron informacyjnych społeczności

(kliknij poniższe miniatury, aby zobaczyć pełną wersję każdego z przykładów)

Jeśli masz trudności ze zrozumieniem, dlaczego uważamy te przykłady za „dobre”, oto kilka cech, które sprawiły, że są dla nas takie:

Wykorzystanie odpowiednich właściwości w celu utrzymania gościa na stronie / stronie internetowej
Mnóstwo tematycznych wezwań do działania, aby zachęcić odwiedzających do działania
Dobrze napisana kopia i informacje, które budują autorytet
Czyste projekty, które nie przytłaczają ani nie odwracają uwagi odwiedzających od niepotrzebnych działań

Jak wygląda skuteczna strona informacyjna społeczności?

W tym momencie powinieneś zrozumieć, dlaczego ważne strony informacyjne społeczności są ważne i jakie są różnice między „złymi” i „dobrymi”.

Aby wykorzystać tę wiedzę, przedstawimy teraz anatomię skutecznej strony z informacjami o społeczności, a także kilka wskazówek, które pomogą w jak najlepszym wykorzystaniu ich.
Anatomia skutecznej strony internetowej społeczności informacji o nieruchomościach

Minimalne wymagania dotyczące skutecznej strony informacyjnej społeczności

Powyższy diagram to tylko jeden przykład tego, jak można wprowadzić idealną stronę informacyjną społeczności. Ważniejsze niż konkretny układ są jednak faktyczne elementy, które zostały uwzględnione.

Aby uzyskać więcej informacji, przejrzyj listę najważniejszych elementów skutecznej strony z informacjami o społeczności:

Przejrzysta, prosta nawigacja, która pozwala użytkownikowi przełączać się między społecznościami a odpowiednimi stronami
Określony tytuł strony, dzięki czemu użytkownicy dokładnie wiedzą, czego mogą się spodziewać na stronie
Przyciski udostępniania w mediach społecznościowych (nie profilowe), które pozwalają użytkownikom pomagać stronom z informacjami o społecznościach w uzyskiwaniu ekspozycji
Wyraźne wezwania do działania strategicznie rozmieszczone na całej stronie
Wysokiej jakości zdjęcia lub filmy, które trafnie reprezentują społeczność
Narzędzia zapewniające bogactwo i użyteczność, takie jak mapy, informacje demograficzne, informacje o szkole, Walkscores itp
Dobrze napisana kopia, która informuje, wzbudza i interesuje odwiedzających
Właściwości i linki wyszukiwania właściwości, które są specyficzne dla reprezentowanej społeczności

Umieszczanie stron społecznościowych do używania

Podobnie jak w przypadku nowego wpisu, strony z informacjami o społeczności muszą być odpowiednio wykorzystywane, aby mogły działać dla Ciebie.

Po dodaniu lub zmianie stron informacyjnych społeczności, aby postępować zgodnie z podanymi wskazówkami, następnym krokiem będzie upewnienie się, że prawidłowo kierujesz użytkowników na te strony.

Oto kilka wskazówek, jak to zrobić …

Ustaw COMMUNITIES jako jedną z głównych opcji nawigacji w menu głównym witryny.
Powinna istnieć nadrzędna strona docelowa stron informacji o społeczności (np. Domain.com/communities/), a nie tylko wybór nawigacji z listami rozwijanymi.
Ta strona docelowa powinna zawierać informacje o wszystkich społecznościach, w których się specjalizujesz i na których możesz znaleźć informacje. Układ wizualny jest zazwyczaj najbardziej skuteczny, ale testuj także różne układy (na przykład prostą listę linków tekstowych do stron informacyjnych społeczności).
Użyj stron informacyjnych społeczności jako wezwań do działania w Twojej witrynie. Jeśli poświęcisz dużo czasu na te strony, to z pewnością powinieneś zobaczyć zwrot z tych starań. Wykorzystaj treść swojej społeczności jako propozycję wartości dla odwiedzających i promuj ją jako wezwanie do działania w Twojej witrynie (np. Zasób # 1 dla [nazwa społeczności] Informacje).
Zmień przeznaczenie treści informacji o społeczności, zamieniając ją w inne formy treści. Oto kilka skutecznych sposobów, aby to zrobić: (1) zamienić je w eBook i wykorzystać eBook jako hak do przechwytywania potencjalnych klientów, (2) zamienić informacje w treści wideo i (3) zamienić je w infografikę lub zestaw infografiki.
Współpracuj ze sklepami, restauracjami, hotelami i innymi lokalnymi firmami w każdej społeczności, oferując wybitne wzmianki w zamian za linki i wzmianki z ich stron internetowych i kont społecznościowych.
Oferuj osobiste wycieczki z przewodnikiem po określonych społecznościach, korzystając z ustalonej zawartości, dla wykwalifikowanych potencjalnych klientów, którzy gwarantują bardziej osobisty charakter.
Przechowuj seminaria internetowe, spotkania, spotkania w sieci, Hangouty w Google+ lub czaty na Twitterze, skupiające się na dzieleniu się wiedzą i kontaktami dla każdej społeczności.

WSKAZÓWKI BONUSOWE: Kiedy zmieniasz i promujesz treść informacji o społeczności, ZAWSZE pamiętaj o (1) łączeniu się z treścią, gdy tylko jest to możliwe, oraz (2) zachęcanie klientów i potencjalnych klientów do opuszczania opinii na temat list firm lokalnych. Linki i pozytywne recenzje to dwa bardzo mocne sygnały dla wyszukiwarek i dla użytkowników.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *