Wiele firm świadczących usługi opieki zdrowotnej wie, że zamieszczanie postów na blogu lub innych rodzajów pisemnej treści może zwiększyć ich rankingi w wyszukiwarkach, a także liczbę pacjentów.

Jednak nie zawsze wiedzą, jak pisać angażujące, zoptymalizowane treści.

Niezależnie od tego, czy jesteś pisarzem, który pracuje dla wielu podmiotów świadczących opiekę zdrowotną, czy sam usługodawca, jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

Zapoznaj się z kilkoma wskazówkami na temat tworzenia doskonałych treści dla zdrowia, które ludzie będą chcieli przeczytać!
Pomyśl o swojej widowni

Po pierwsze, poświęć trochę czasu na myślenie o ludziach, którzy będą czytać twoje teksty.

Większość treści związanych z opieką zdrowotną jest napisana dla ogółu społeczeństwa. Twoi odbiorcy często będą obejmować osoby, które szukają dostawcy usług medycznych lub odczuwają pewne objawy i chcą wiedzieć, czy są chorzy, czy nie.

Łatwo jest założyć, że wszyscy już wiedzą, o czym mówisz, kiedy spędzasz dużo czasu czytając i pisząc treści związane z opieką zdrowotną.

W rzeczywistości większość ludzi ma pobieżną wiedzę na temat medycyny, odżywiania i fitnessu. Oni polegają na tobie, aby załatwić sprawy dla nich w lekkostrawny sposób.
Utwórz Persona Kupującego

Jeśli próbujesz zidentyfikować docelowych odbiorców, pomocne może być stworzenie osoby kupującej. W świecie marketingu kupujący persona to fikcyjny profil, który reprezentuje część Twojej grupy odbiorców.

Aby uzyskać pomoc z klientem, który oferuje pilne usługi opiekuńcze, możesz pomyśleć o napisaniu specjalnie do matki, która martwi się ostrymi objawami swojego dziecka.

Jak porozmawiasz z zainteresowanym rodzicem?

Nie rzuciłbyś żargonu i tylko częściowo wyjaśniłbyś sytuację, prawda?

Wykonaj tę samą praktykę i zastosuj ją do treści związanych z opieką zdrowotną, aby upewnić się, że nie zniechęci czytelników. Aby uzyskać doskonały przykład przystępnych treści dotyczących opieki zdrowotnej, zapoznaj się z tym artykułem na temat terapii dekompresyjnej kręgosłupa w Natural Healing Arts Medical Center.
Użyj właściwych słów kluczowych

Zwracanie uwagi na popularne tematy i słowa kluczowe jest ważne z dwóch powodów. Po pierwsze, pomagasz czytelnikom uzyskać aktualne informacje. Po drugie, pomaga uzyskać większy ruch na stronie (lub kliencie) klienta.

Zwróć uwagę na to, o czym pisze konkurencja. Oczywiście nie chcesz ich kopiować. Ale zobaczenie, co inni ludzie w podobnej dziedzinie publikują, może z pewnością zapewnić punkt wyjścia dla własnej zawartości.

Istnieje wiele narzędzi, które umożliwiają bezpłatne wyszukiwanie słów kluczowych.

Ciężka praca nie kończy się jednak na tym.

Oprócz używania właściwych słów kluczowych musisz również upewnić się, że umieszczasz je w odpowiednich miejscach.

Słowa kluczowe powinny pojawić się w tytule treści związanych z opieką zdrowotną, a także w co najmniej jednej podpozycji.

Jednak ważne jest, aby nie zboczyć z nich za burtę. Jest to tak zwane wypychanie słów kluczowych i jest mocno niezadowolone ze świata SEO. Wyszukiwarki będą karać stronę za to, czy to celowe czy nie.

Spójrz prawdzie w oczy

Fakty sprawiają, że treść jest bardziej czytelna, a witryny Twoich klientów bardziej wiarygodne. Można ich używać na kilka różnych sposobów, aby ułatwić blogowi lub artykułowi większy wpływ.

Oto kilka wskazówek, jak uwzględnić fakty w pisaniu:

Skorzystaj z nich we wstępie, aby przeczytać czytelników
Użyj ich, by dojechać do domu w określonym miejscu
Użyj ich w infografice, aby zapewnić czytelnikom ciekawy wygląd

Zabezpieczanie swoich roszczeń faktami jest niezbędne we wszelkiego rodzaju pismach. Jest to szczególnie ważne w przypadku treści związanych z opieką zdrowotną.

Piszesz o rzeczach, które mogą naprawdę wpłynąć na życie ludzi. Jesteś winien czytelnikom dokładne, dobrze zbadane informacje.
Użyj przykładów

Przykłady są kluczowe dla pisania treści, które ludzie mogą zrozumieć.

Na przykład, nie mów ludziom tylko, że zdrowy styl życia pomoże im uniknąć chorób serca. „Zdrowy styl życia” to dość niejasny termin, który oznacza coś innego niż wszyscy.

Zdobądź konkretne.

Podaj listę konkretnych praktyk, które mogą zacząć wdrażać czytelnicy. Możesz uwzględnić takie czynności, jak regularne ćwiczenia sercowo-naczyniowe lub zmniejszenie ilości przetworzonego cukru, który spożywają.

Anegdoty i aplikacje z życia codziennego są również bardzo pomocne w prowadzeniu domu czytelnikom.

Mogą nie myśleć, że są narażeni na choroby serca. Ale kiedy przeczytali historię o kimś, kto również uważał, że są całkowicie zdrowi, dopóki nie dostali ataku serca, mogą wreszcie znaleźć motywację do zmiany stylu życia, do której lekarz ich błaga.
Wykonaj swoje badania

Badania powinny polegać nie tylko na wyszukiwaniu istotnych faktów lub słów kluczowych dla treści związanych z opieką zdrowotną.

Jeśli pracujesz w branży medycznej, ważne jest, aby być na bieżąco z tym, co się dzieje. Daje to nie tylko pomysły na treść, ale także pomaga zapewnić, że udostępniasz najdokładniejsze informacje z czytelnikami.

Zapoznaj się regularnie z blogami żywieniowymi i innymi publikacjami związanymi z opieką zdrowotną, a także postami na stronach konkurentów.
Zacznij od konspektu

Jeśli chodzi o faktyczny proces pisania, może być trudno wiedzieć, od czego zacząć.

Zarys może być niezwykle pomocny, zwłaszcza gdy piszesz treści opieki zdrowotnej, co wymaga znacznej ilości badań, zanim będziesz mógł nawet zacząć tworzyć artykuł.

Zacznij od myślenia o głównych punktach, które chcesz uwzględnić w poście, i utwórz dla nich podtytuł.

Stamtąd możesz podać sobie ogólne wskazówki dotyczące tego, co zostanie zawarte w tej sekcji. Możesz również dołączyć linki do statystyk lub innych odniesień, aby móc je łatwo zlokalizować.

Pisanie konspektu może wydawać się nudne lub stratą czasu, zwłaszcza gdy zbliża się termin. Ale im lepszy jest twój zarys, tym mniej pracy musisz wykonać, pisząc post.

Kiedy tworzysz zarys, robisz z góry całą ciężką pracę, badając i wymyślając podtytuły. Gdy to się skończy, musisz po prostu wrócić i wypełnić puste miejsca.
Dokładnie sprawdzone

Wszyscy czytaliśmy treści online i zastanawialiśmy się, jak osoba, która je napisała, udało się zabezpieczyć pracę. Nie chcesz, aby ludzie zadawali te same pytania dotyczące Twojej pracy.

Dokładna korekta ułatwia czytelnikom zrozumienie Twojej pracy. Poprawia także wiarygodność Twojej witryny, gdy twoja praca jest dobrze napisana.

Jeśli edytujesz własną pracę, przeczytaj ją na głos. Na pierwszy rzut oka może wydawać się to głupie, ale naprawdę pomaga złapać błędy, które w przeciwnym razie można by wygładzić.

Najlepiej jednak, jeśli znajdziesz kogoś, kto będzie sprawdzał Twoje treści przed ich opublikowaniem. To, co piszemy, zwykle ma sens w naszych głowach. Ale nie zawsze ma to sens dla innych ludzi.
Opublikuj treść opieki zdrowotnej już dziś

Czy jesteś zainteresowany stworzeniem własnego bloga do dzielenia się treściami medycznymi?

Jeśli chcesz rozpocząć bloga, ale nie wiesz od czego zacząć, zapoznaj się z naszym przewodnikiem krok po kroku już dziś! Jest super prosty i całkowicie darmowy – na co czekasz?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *