Wokół biura w Palo Alto rozmawialiśmy dużo o kampanii Obamy, w szczególności o programie zbierania funduszy dla małych dawców, który radykalnie przewyższył tradycyjny model dawnego dawcy, a następnie kampanię Clintona i mógłby wprowadzić nowy sposób kampanii na rzecz biuro krajowe.

Odkładając na bok preferencje polityczne, zespół Obamy jest dla mnie interesujący, ponieważ ich praca wygląda bardzo podobnie do tego, co robi mój zespół: tworzenie informacyjnych stron internetowych wyjaśniających, co mamy do zaoferowania, utrzymywanie i optymalizowanie witryny sklepu, aby ułatwić wielu osobom wydawanie pieniędzy generalnie niewielkie kwoty pieniędzy, wysyłanie e-maili z prośbą o dodanie dodatkowych informacji, angażowanie się w sieci społecznościowe i usługi Web 2.0 w celu budowania świadomości.

To nie jest przełomowy materiał w 2008 roku; jest to po prostu przełomowy sposób, w jaki zespół Obamy mógł skutecznie go zastosować (oraz z ofertą, którą wiele osób uważa za oczywiste) dla polityki krajowej.

Jeśli chcesz przeczytać więcej na ten temat, w czerwcowym wydaniu The Atlantic znajdziesz parę artykułów na temat działań marketingowych Obamy w Internecie i tego, co może zapowiadać na jego ewentualną prezydencję:

http://www.theatlantic.com/doc/200806/obama-finance

http://www.theatlantic.com/doc/200806/ambinder-obama

 

http://www.angelofdeath.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *