Cieszę się, że mogę zwrócić uwagę na zupełnie nowy artykuł na bplans.com autorstwa jednej z naszych najnowszych autorów, Maishy Walker.
Maisha jest założycielką i prezesem medium informacyjnego, 10-letniej firmy zajmującej się strategią internetową w Nowym Jorku, która koncentruje się wyłącznie na małych firmach. Możesz śledzić Maishę na Twitterze lub dowiedzieć się o jej nadchodzącej stronie internetowej i klasach marketingu internetowego.
Będzie regularnie współpracować z Bplans.com i blogiem Business in General przez najbliższe kilka miesięcy. A jej pierwszy artykuł na temat marketingu w mediach społecznościowych to nie można przegapić.
„Byłem zafascynowany analizą kampanii Obamy. Pod wieloma względami kampania Obamy i jej sukces to duży, jasny „znak LCD” z tamtych czasów. Nowe media podeszły do życia w bardzo publiczny sposób. ”
Cieszyć się! I witaj, Maisha!