Czy masz talent do inwestowania? Co z przeszłymi doświadczeniami zawodowymi i edukacyjnymi w świecie finansów? Czy masz obsesję na punkcie oglądania rynków i odkrywania nowych sposobów oszczędzania?
Jeśli tak, powinieneś zdecydowanie rozważyć rozpoczęcie blogu oszczędzania pieniędzy.
Jednak dzięki setkom milionów blogów już dostępnych w Internecie, można bezpiecznie powiedzieć, że będziesz musiał stawić czoła konkurencji.
Jeśli chcesz zrobić to w świecie blogowania, najważniejszy jest początek od silnego fundamentu.
W tym poście opowiem Ci wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak założyć swój własny blog o oszczędzaniu pieniędzy – i prowizji w niewielkiej gotówce w tym procesie.
Znajdź swoją niszę
Ustaliliśmy, że spotkasz się z dużą konkurencją, gdy zaczniesz blog oszczędzania pieniędzy.
Najlepsze co powinieneś zrobić, kiedy zaczynasz?
Znajdź swoją niszową publiczność.
Im bardziej możesz być konkretny, a segmentacja jest bardziej ukierunkowana na twoich odbiorców, tym bardziej prawdopodobne jest, że odniesiesz sukces.
Na przykład, być może chcesz, aby Twoje treści na blogu były skierowane do pokolenia millenialsów. Jeśli tak, będziesz musiał pisać posty o tym, jak oszczędzać na wymarzone wakacje, jak zarabiać pieniądze za pośrednictwem mediów społecznościowych i jak zacząć planować emeryturę.
Być może Twoi odbiorcy to głównie mamusie lub ojcowie, którzy szukają sposobów na zaoszczędzenie na rachunkach za zakupy każdego miesiąca i chcą znaleźć inne sposoby na uczynienie rodzicielstwa bardziej dostępnym.
Cokolwiek wybierzesz, upewnij się, że poświęcasz trochę czasu, aby poznać preferencje i zainteresowania odbiorców. Gdzie spędzają czas w Internecie? Jaki rodzaj wzoru lubią najbardziej? Czy są bardziej skłonni do angażowania się w treści wideo lub pisane posty?
Im więcej o nich wiesz, tym lepszy będzie twój blog.
Utwórz kalendarz treści
Więc postanowiłeś zacząć blog oszczędzania pieniędzy.
Tydzień pierwszy, wszystko wygląda świetnie. Piszecie i publikujecie sporo postów na blogu, dostajecie mnóstwo hitów i macie mnóstwo czasu i energii, aby zainwestować w swój blog.
W drugim tygodniu sprawy są trochę bardziej ruchliwe w domu lub w biurze, więc poświęcasz kilka dni wolnego i nie sprawdzasz swojego bloga przez cały weekend.
Tydzień trzeci, w ogóle nie zaktualizowałeś swojego bloga.
Ta pułapka łatwo się zapada i jest to jeden z powodów, dla których tworzenie kalendarza treści jest tak ważne.
Na początku każdego miesiąca wymyśl listę tematów na blogu, o których wiesz, że zainteresują Cię Twoi docelowi odbiorcy.
Mogą to być posty na temat tego, jak uzyskać kredyty ratalne za kiepskie kredyty, recenzje najlepszych autorskich aplikacji na iPhone’a lub najbardziej dochodowe występy na stronie, które możesz znaleźć po pracy.
Następnie poświęć jeden weekend w miesiącu na pisanie tylu postów na blogu, ile możesz. W ten sposób nie musisz codziennie tworzyć nowych postów. Zamiast tego możesz zaplanować ich publikowanie przez cały miesiąc.
Nie zaniedbuj szczegółów
Gdy już wiesz dokładnie, o czym chcesz pisać, i kogo chcesz napisać, nadszedł czas, aby zacząć myśleć o bardziej technicznych szczegółach swojego blogu oszczędzania pieniędzy.
Słowa kluczowe
Jedna z pierwszych rzeczy, które musisz wziąć pod uwagę?
Twoje trafne słowa kluczowe.
Krótko mówiąc, słowa kluczowe to frazy, które ludzie wpisują w wyszukiwarkach takich jak Google i Yahoo, gdy szukają konkretnych produktów / usług. W przypadku Twojego bloga odpowiednie słowa kluczowe to „5 oszczędzających pieniądze hacki”, „oszczędność na studia” lub „jak zaoszczędzić 1000 USD”.
Skorzystaj z tego bezpłatnego narzędzia, aby znaleźć najbardziej popularne słowa kluczowe i oczywiście włączyć je do treści bloga.
Prędkość witryny
Czy wiesz, że masz mniej niż pełną sekundę, aby zainteresować czytelników swoim blogiem?
Oznacza to, że jeśli twoja strona nie ładuje się szybko, czytelnicy prawdopodobnie wskoczą na blog konkurencji.
Użyj tego narzędzia, aby sprawdzić szybkość swojej witryny i usunąć wszystkie filmy i większe obrazy, jeśli wolisz od wolniejszych.
Mobilna-życzliwość
Wiadomosci! W dzisiejszych czasach ludzie mają większe szanse na dostęp do swoich oszczędności na blogach na smartfonach niż na komputerze stacjonarnym.
Oznacza to, że jeśli Twój blog nie będzie przyjazny dla urządzeń mobilnych, stracisz ogromną część czytelnictwa. Użyj tego bezpłatnego narzędzia, aby sprawdzić, czy Twój blog jest przyjazny dla urządzeń mobilnych.
Zarabiaj na swoim blogu oszczędzania pieniędzy
Jak zapewne zrozumiałeś z tego postu, rozpoczęcie i utrzymanie bloga może zająć dużo pracy.
W pewnym momencie to dobra decyzja biznesowa, aby znaleźć sposoby zarabiania na swojej pracy. W przeciwnym razie inwestujesz swój czas w coś, co nie daje ci nic w zamian.
Na początek spójrz na umieszczanie reklam na swoim blogu. Nie mamy na myśli nieprzyjemnych pop-upów ani autoodtwarzania filmów (które mogą spowolnić ładowanie bloga.) Zacznij od przyjęcia Google AdSense, który pozwala firmom ubiegać się o miejsce w Twojej witrynie.
Zajrzyj także do WordPress Affiliate Marketing i zastanów się nad linkami do odpowiednich produktów lub usług w swoich materiałach.
W miarę, jak podążają za tobą kolejne osoby, skontaktuj się z odpowiednimi firmami i zapytaj, czy chcą reklamować swoje usługi na swoim blogu. Możesz również tworzyć sponsorowane posty, gdzie piszesz o tym, co te firmy mają do zaoferowania swoim czytelnikom.
Wreszcie, kiedy już naprawdę zwiększysz swoje wpływy online, możesz stworzyć dodatkową zawartość umieszczoną za zaporą. Spraw, aby ta „zawartość bonusowa” była najbardziej interesująca i pomocna. Na przykład pomyśl o poradnikach i filmach na żywo.
Co dalej w twoim blogu?
Teraz, gdy masz już wszystkie potrzebne informacje o tym, jak zacząć blog oszczędzania pieniędzy, czas pomyśleć o tym, jak zwiększyć czytelnictwo i zarabiać więcej, robiąc to, co kochasz.
Pamiętaj, że Google Analytics i ogólne trendy w zakresie stron internetowych i blogów nieustannie się rozwijają. Musisz być na bieżąco z najnowszymi zmianami, jeśli chcesz, aby Twój blog dalej wzrastał w rankingach.
Nasze porady pomogą Ci tworzyć bardziej wciągające treści i stworzyć strategię marketingową ukierunkowaną na SEO dla Twojego bloga.
Poświęć trochę czasu na naszym blogu, aby dowiedzieć się, jak zabrać oszczędzające pieniądze na blogu do banku!Czy Twoje reklamy reklamowe z legalnego bloga?
Adwokaci, urzędnicy ds. Zgodności, konsultanci ds. Regulacji i inni interesariusze w kwestiach prawnych obalali to, czy blog prawniczy powinien wyświetlać reklamy, czy nie. Niektórzy blogerzy nie będą używać reklam, ponieważ uważają, że jest to niewłaściwe na stronie internetowej kancelarii prawnej.
Podczas gdy debata nadal trwa, przedstawiliśmy kluczowe punkty, które można wprowadzić w życie. Możesz ważyć opcje i decydować, co jest dla Ciebie właściwe.
Prawnicy i inni właściciele blogów zgłaszają różne wyniki AdSense ze swoich doświadczeń. Jeśli czujesz się komfortowo z reklamami na swoim blogu, najlepszym sposobem jest wypróbowanie go w pierwszej kolejności. Podczas próby, chcesz odpowiedzieć na pytania typu:
Czy lokalne lub stanowe prawo zezwala na reklamy na legalnym blogu?
Czy kliknięcia generują przyzwoity dochód?
Czy reklamy odciągają uwagę odwiedzających od istotnych treści witryny?
Czy reklamy odbierają ci biznes i zamiast tego płacą ci grosze?
Jak reagują Twoi goście; są mniej lub bardziej zaangażowani lub obojętni na reklamy?
Powyższe pytania są typowymi pytaniami „tak” lub „nie”. Po skonfigurowaniu i ocenie skuteczności reklamy możesz trzymać się lub odrzucić reklamy.
Nie skupiaj się wyłącznie na AdSense. Zadawaj pytania dotyczące wszystkich rodzajów reklam (i innych treści zewnętrznych), które mogą konkurować z Tobą o gotówkę, uwagę lub czas użytkowników.
Jeśli nie jesteś prawnikiem, ale prowadzisz legalny blog i nie sprzedajesz konkurencyjnych usług od osób obsługiwanych przez reklamy, reklamy mogą być właśnie dla Ciebie. Upewnij się, że reklamy przynoszą Ci godziwe dochody.
Sprzedawaj książki i książki elektroniczne
Książki i książki elektroniczne mogą być świetnymi produktami dla programu partnerskiego, ale może nie lecieć z publicznością. Programy partnerskie stają w obliczu tej samej debaty, co reklamy. Powinieneś przetestować je na swojej stronie przed podjęciem decyzji, czy chcesz je zachować, czy nie.
Tworzenie i publikowanie książek elektronicznych (i książek drukowanych) jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. W rzeczywistości jest to tak proste, że nie potrzebujesz ISBN – 43 procent książek opublikowanych na Amazon nie ma takiego. I możesz zarobić na tym trendzie.
One Legal dobrze przyłapało to podejście. Na stronie opublikowano książki elektroniczne z tytułami takimi jak „Kancelaria bez papieru: praktyczny przewodnik” oraz „Najważniejsze wskazówki dotyczące produktywności i zarządzania czasem dla prawników”. Według zarobków autora wydawcy indyjscy odpowiadają za ponad 44 procent sprzedanych książek elektronicznych na Amazon.
Według sondażu przeprowadzonego w 2015 roku przez Association of American Publishers (AAP), publikacja wygenerowała ponad 28 miliardów dolarów przychodu. Jednak statystyki AAP stanowią zaledwie 29% sprzedanych książek Amazon.
Publikacja książek w USA przeżywa spadek, przy ujemnej rocznej stopie wzrostu wynoszącej 1,6%. Ale książki elektroniczne wciąż rosną. CAGR dla e-booków na 2016 r. Wynosi 3,7%.
Sprzedaj swoje usługi konsultingowe i prawne
Usługi doradcze charakterystyczne dla twojego obszaru praktyki to kolejne źródło dochodów. Ludzie potrzebują porady prawnej, wskazówek i innej pomocy prawnej, możesz zaoferować swoim czytelnikom opcję zarezerwowania spotkania za pośrednictwem Twojej strony internetowej.
Możesz użyć aplikacji do obsługi wiadomości, takiej jak Olark, do zarządzania takimi spotkaniami lub do przechowywania spotkań w biurze.
Imarc twierdzi, że 74 procent odwiedzających trafia na Twoje strony internetowe z predyspozycjami do działania. Szybko zarabiaj na intencjach użytkowników dzięki narzędziu do czatowania w swojej witrynie, aby natychmiast je zaangażować.
Na przykład, odwiedzając stronę https://randspear.com/, zauważysz, że bezpośrednio sprzedają swoje usługi prawne. Widać również funkcję czatu na tej stronie gotową do angażowania użytkowników.